Αναμοριοδότηση σχολικών μονάδων

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΑΝΑΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΜΑΣ

Με την έκδοση του Π.Δ 111/2016 για τις μεταθέσεις και τοποθετήσεις εκπαιδευτικών, το υπουργείο ζητά από όλα ΠΥΣΠΕ και ΠΥΣΔΕ να κάνουν προτάσεις για την αναμοριοδότηση των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Σε αυτό το πλαίσιο στις 16/1/2017 ήρθε στο mail του συλλόγου έγγραφο από τη Διεύθυνση ΠΕ Δυτικής Αττικής, το οποίο ζητά από το ΔΣ του συλλόγου να καταθέσει την πρότασή του για τη μοριοδότηση των σχολικών μονάδων. Έχει προηγηθεί έγγραφο από το υπουργείο παιδείας όπου  καλεί τα αρμόδια Περιφερειακά Υπηρεσιακά Συμβούλια Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (ΠΥΣΠΕ) και τα Περιφερειακά Υπηρεσιακά Συμβούλια Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΠΥΣΔΕ) μέσω των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης να υποβάλουν έως 17/02/2017 τις εισηγήσεις τους για τις σχολικές μονάδες αρμοδιότητάς τους όπως αυτές θα έχουν διαμορφωθεί σε συνεργασία με τα αρμόδια Πρωτοβάθμια Συνδικαλιστικά Όργανα…

Να σημειώσουμε πως το έγγραφο του υπουργείου παιδείας έχει ημερομηνία 7/12/2016 και στο σύλλογό μας ζητήθηκε να καταθέσει την πρότασή του έως τις 20/1/2017.

Με βάση τα παραπάνω, σε ένα ζήτημα που αφορά άμεσα ένα μεγάλο μέρος των συναδέλφων,  το Δ.Σ του συλλόγου μας έχει να επισημάνει τα εξής :

Εκτιμούμε ότι σε μεγάλο βαθμό η διαδικασία είναι προσχηματική και αποπροσανατολιστική. Το Υπουργείο με βάση και την περσινή εμπειρία των σχεδόν μηδενικών διορισμών δεν έχει προσδιορίσει αν θα κάνει πραγματικά μεταθέσεις φέτος, ούτε βέβαια σε τι είδους οργανικές θα πραγματοποιηθούν οι εν λόγω μεταθέσεις.

Με την εφαρμογή του νέου ολοήμερου σχολείου και του νέου ολοήμερου νηπιαγωγείου έχουν εξαφανιστεί χιλιάδες θέσεις εργασίας και έχουν δημιουργηθεί τεχνητά πλεονάσματα σε εκπαιδευτικούς. Η άμεση συνέπεια ήταν η αδυναμία των συναδέλφων να μετατεθούν στις περιοχές των άμεσων συμφερόντων τους και μάλιστα σε μια περίοδο κρίσης και αφαίμαξης του εισοδήματος των εκπαιδευτικών. Ταυτόχρονα, διαρκώς δημιουργούνται λειτουργικές υπεραριθμίες, ενώ είναι κοινό μυστικό ότι προοπτικά θα οδηγηθούμε σε μαζικές καταργήσεις οργανικών θέσεων, προκειμένου να υπάρξει η “αναγκαία” αντιστοιχία μεταξύ των οργανικών θέσεων και της νέας μνημονιακής λειτουργίας των σχολείων. Αυτή είναι η πραγματικότητα στο πεδίο των τοποθετήσεων των εκπαιδευτικών, η οποία δεν επιλύεται με καμιά αναμοριοδότηση των σχολικών μονάδων. Ένας μεγάλος αριθμός συναδέλφων ουσιαστικά τίθεται στη διάθεση της διοίκησης, χωρίς ουσιαστική οργανική τοποθέτηση και μπορεί να μετακινηθεί σε ένα ολόκληρο ΠΥΣΠΕ ή Περιφέρεια, καλύπτοντας τα λειτουργικά κενά με βάση τις ανάγκες του υπουργείου, χωρίς καμιά μέριμνα για τα εργασιακά δικαιώματα των συναδέλφων και τον σχετικό προγραμματισμό που έχει κάνει ο κάθε εκπαιδευτικός.

Τέλος, σε ένα εκπαιδευτικό σύστημα με μηδενικούς διορισμούς την τελευταία επταετία και με μαζική αξιοποίηση της μόνιμης ευέλικτης απασχόλησης των αναπληρωτών, η συζήτηση περί αναμοριοδότησης παραπέμπει σε μια προηγούμενη περίοδο υπηρεσιακής ομαλότητας που έχει ήδη υπονομευθεί από την πολιτική της λιτότητας, των περικοπών και της μονιμοποίησης της μνημονιακής διαχείρισης.

Με βάση αυτό το πολιτικό σκεπτικό και χωρίς καμιά αυταπάτη, θεωρούμε παρ’ όλα αυτά ότι το ΠΥΣΠΕ Δυτικής Αττικής πρέπει να λάβει υπόψη του τις ιδιαίτερες συνθήκες εργασίας των εκπαιδευτικών στην περιοχή.  Σε αυτή την κατεύθυνση προτείνουμε στο υπηρεσιακό συμβούλιο και τους αιρετούς εκπροσώπους του κλάδου σε αυτό να υιοθετήσουν την εξής πρόταση:

  1. Όλα τα σχολεία της περιοχής να ξεκινούν από τα 2 μόρια, λόγω απόστασης από κέντρο.
  2. Το Δημοτικό Φυλής να έχει 3 μόρια λόγω επιπλέον απόστασης και υψομέτρου.
  3. Τα υπόλοιπα σχολεία να έχουν κλιμακούμενη μοριοδότηση, ενδεικτική των δυσκολιών των εκπαιδευτικών στην ένταξη και ενσωμάτωση μαθητών, που δεν έχουν φοιτήσει στο νηπιαγωγείο ή που δεν έχουν τακτική φοίτηση.
    Να θυμίσουμε την πάγια θέση του Συλλόγου: διασπορά των μαθητών σε όλη την περιοχή και κανονική προσχολική αγωγή ώστε να εξαφανιστούν επιτέλους οι εν λόγω δυσκολίες.

Με βάση αυτά, η μοριοδότηση που προτείνουμε, για την τρέχουσα εικόνα, είναι:

 

·          1ο ΔΣ Ζεφυρίου και 1ο Νηπ. Ζεφυρίου 2
·          2ο ΔΣ Ζεφυρίου και 2ο Νηπ. Ζεφυρίου 5
·          3ο ΔΣ Ζεφυρίου και 3ο Νηπ. Ζεφυρίου 6
·          4ο ΔΣ Ζεφυρίου 2
·          4ο Νηπ. Ζεφυρίου 3
·          1ο ΔΣ Άνω Λιοσίων 2
·          2ο ΔΣ Άνω Λιοσίων και 1ο Νηπ. Άνω Λιοσίων 5
·          3ο ΔΣ Άνω Λιοσίων  8ο και 10ο Νηπ. Άνω Λιοσίων 2
·          4ο ΔΣ Άνω Λιοσίων  και 2ο Νηπ. Άνω Λιοσίων 2
·          5ο ΔΣ Άνω Λιοσίων και 5ο Νηπ. Άνω Λιοσίων 4
·          6ο ΔΣ Άνω Λιοσίων και 7ο ΔΣ Άνω Λιοσίων 3
·          4ο Νηπ. Α Λιοσίων και 7ο Νηπ. Άνω Λιοσίων 3
·          3ο Νηπ. Άνω Λιοσίων, 6ο Νηπ. Α Λιοσίων 2
·          9ο ΔΣ Άνω Λιοσίων και 9ο Νηπ. Άνω Λιοσίων 5
·          10ο ΔΣ Άνω Λιοσίων 2
·          ΔΣ Φυλής και Νηπιαγωγείο Φυλής 3
·          Ειδικό Δημοτικό και Ειδικό Νηπιαγωγείο Ζεφυρίου 4

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *