ΜΑΖΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΣΤΟ ΥΠΑΙΘ Πέμπτη 26/8 στις 10:30 π.μ – Καμία περικοπή παράλληλων στηρίξεων! Κάλυψη όλων των αναγκών με όλους/όλες τους/τις αναπληρωτ(ρι)ές στην πρώτη φάση.

Το ΥΠΑΙΘ ζητά με προφορική οδηγία από τις διευθύνσεις να στείλουν ψεύτικα στοιχεία κενών στην παράλληλη στήριξη, βάζοντας πλαφόν δύο (2) κενών ανά σχολική μονάδα

Απαιτούμε από τον διευθυντή εκπαίδευσης της Δυτικής Αττικής να μην ακολουθήσει την προφορική οδηγία, να στείλει και να δημοσιοποιήσει όλα τα κενά

Πλήρη διαφάνεια, κάλυψη όλων των αιτημάτων με μία/έναν εκπ/κό για κάθε μαθητή/τρια

Γονείς και εκπαιδευτικοί υπερασπιζόμαστε τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών μας !

Το Υπουργείο διαρρέει με προφορική οδηγία  ότι  δεν χρειάζεται το παιδί με ειδικές ανάγκες να έχει έναν εκπαιδευτικό παράλληλης στήριξης και σχεδιάζει δύο εκπαιδευτικοί σε κάθε σχολείο να σηκώσουν όλο το ειδικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα και να τρέχουν από τάξη σε τάξη, καλύπτοντας όπως-όπως τις ειδικές ανάγκες των μαθητών όσοι κι αν είναι αυτοί, παραβιάζοντας ολόκληρη τη νομοθεσία και φυσικά την επιστήμη και τα μορφωτικά και εργασιακά δικαιώματα!

Σύμφωνα δε με το νέο νομοσχέδιο (ν. 4823/2021 αρ. 100) ανοίγει ο δρόμος ανάθεσης υπερωριών στους ήδη υπάρχοντες εκπαιδευτικούς μιας σχ. μονάδας, στερώντας έτσι την πλήρη στήριξη των μαθητών και κλείνοντας το δρόμο της πρόσληψης για χιλιάδες συναδέλφους και συναδέλφισσες.

Πρόκειται για εξέλιξη που  αν υλοποιηθεί:

  • σημαίνει ότι το σχολείο που έχει 3, 4, 5, 6, 7, 8,9,10  μαθητές που χρήζουν παράλληλης στήριξης θα έχει μέχρι δυο εκπαιδευτικούς παράλληλης να μοιράζονται στα τμήματα και στα παιδιά αυτά!!!
  • θα φέρει βαρύ πλήγμα στις μορφωτικές και άλλες ανάγκες των ίδιων των μαθητών καθώς πολλά παιδιά θα μείνουν είτε χωρίς,  είτε με εξαιρετικά ελλιπή υποστήριξη
  • θα είναι δυνατό χτύπημα στα εργασιακά δικαιώματα των συναδέλφων. Χαρακτηριστικό είναι ότι αν εφαρμοστεί η συγκεκριμένη οδηγία, οι προσλήψεις των εκπαιδευτικών παράλληλης στήριξης θα μειωθούν περίπου  60%  δηλ. πάνω από το μισό!!!)
  • οι οικογένειες θα αναγκαστούν και πάλι να βάλουν βαθιά το χέρι στην τσέπη και να καταφύγουν στη λύση της ιδιωτικής παράλληλης. Λύση που  απαλλάσσει το ΥΠΑΙΘ από τη δική του κρατική ευθύνη για προσλήψεις του αναγκαίου προσωπικού.

Iδιαίτερα στην περιοχή μας που έχουν καταδικάσει τα σχολεία μας να λειτουργούν με 16-18 τμήματα, σε κοντέινερ και αυλές που ασφυκτιούν με 350-400 μαθητές και μαθήτριες τώρα καταδικάζουν και τους μαθητές μας που χρήζουν παράλληλης στήριξης. Οι περικοπές θα είναι τεράστιες ειδικά σε σχολεία-μαμούθ, όπου φυσικά ο αριθμός των παράλληλων στηρίξεων είναι αυξημένος.

Μετά από 2 χρόνια πανδημίας και τηλεκπαίδευσης οι μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες έχουν περισσότερο από ποτέ ανάγκη για ομαλή ενσωμάτωση και ενεργή συμμετοχή στην εκπαιδευτική διαδικασία. Η οποιαδήποτε περικοπή στον τομέα της ειδικής αγωγής σε παράλληλες στηρίξεις- τμήματα ένταξης, ΕΕΠ & ΕΒΠ θα σημάνει μια ακόμη υποβάθμιση στις δημόσιες  σχ. δομές.

Οι πραγματικές ανάγκες στήριξης ενός μαθητή μας που έχει εγκεκριμένη παράλληλη στήριξη είναι 30 διδακτικές  ώρες και αν επιθυμεί να παραμείνει στο ολοήμερο σχολείο είναι 45 ώρες. Η κάλυψη ανά μαθητή των 24 ωρών που τοποθετείται στις καλύτερες των περιπτώσεων ένας εκπαιδευτικός παράλληλης στήριξης υπολείπεται των πραγματικών αναγκών. Συχνά αποτρέπονται οι οικογένειες να εγγράψουν  τα παιδιά τους στο  ολοήμερο σχολείο  καθώς υπάρχει τεράστιο κενό στην κάλυψή τους και την ασφαλή παραμονή τους στα σχολεία. Αποτέλεσμα επιπλέον  οικονομική επιβάρυνση.   

ΝΑ ΤΟ ΞΕΧΑΣΟΥΝ!

Είναι επικίνδυνοι. Συνθλίβουν κάθε δικαίωμα στην εκπαίδευση, ιδιαίτερα των μαθητών που έχουν αυξημένες ανάγκες. Ειδικά σε μια περίοδο όπου βασική υποχρέωση θα έπρεπε να είναι η εξασφάλιση στο μέγιστο των μορφωτικών και υγειονομικών συνθηκών, επιλέγουν να χτυπήσουν τη δημόσια εκπαίδευση.

Όλα τα προηγούμενα χρόνια έχουμε ζήσει και έχουμε αλλεπάλληλα καταγγείλει την πολιτική όλων των κυβερνήσεων με την  ντροπή των αβοήθητων σχολείων, της μη ίδρυσης ΤΕ ,  των ελαχίστων προσλήψεων στην παράλληλη στήριξη , των μοιρασμάτων σε ένα αλλά και περισσότερα σχολεία ενός μόνο εκπαιδευτικού. Θα συνεχίσουμε να αναδεικνύουμε και να καταγγέλλουμε τέτοιου είδους λογικές.

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ :

  • Ίδρυση και στελέχωση των δημόσιων δωρεάν δομών διάγνωσης, αξιολόγησης, υποστήριξης, ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης  και όλων των διαπιστευμένων δημόσιων φορέων για την έκδοση διαγνώσεων (ιατροπαιδαγωγικά κέντρα και δημόσια νοσοκομεία) με το αναγκαίο ΜΟΝΙΜΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ.
  • Πρώιμη παρέμβαση, ίδρυση ΤΕ σε κάθε σχολείο και νηπιαγωγείο, με απαραίτητο εξοπλισμό και εποπτικό υλικό, στελέχωση των σταθερών δομών με μόνιμο προσωπικό. Δημιουργία και άμεση στελέχωση δεύτερου ΤΕ ανάλογα με τις ανάγκες.
  • Κατάργηση όλων των αντιεκπαιδευτικών νόμων που διαλύουν την ειδική αγωγή και εκπαίδευση.
  • Να δοθούν όλες οι ώρες ενισχυτικής διδασκαλίας για κάλυψη μαθητών που δεν έχουν ακόμη διάγνωση  ή εγκεκριμένο αίτημα.
  • Μαζικούς μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών για την κάλυψη όλων των αναγκών. Άμεσος διορισμός/μονιμοποίηση ΟΛΩΝ των αναπληρωτών που έχουν έστω και μία σύμβαση ΤΩΡΑ αποκλειστικά με βάση το πτυχίο και την προϋπηρεσία. ΟΧΙ στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ.

Μπλοκάρουμε κάθε διαδικασία υλοποίησης των περικοπών στην Δυτική  Αττική.

ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ Ενώσεις, συλλόγους γονέων.  

Καλούμε τους συναδέλφους δντές/ντριες  και εκπαιδευτικούς να προωθήσουν -ενημερώσουν με την ανακοίνωση- ψήφισμα του συλλόγου μας τους γονείς των μαθητών της παράλληλης και όλους τους γονείς και συλλόγους γονέων.

Καλούμε το ΔΣ της ΔΟΕ να καταγγείλει τη διαδικασία και πάρει αγωνιστικές πρωτοβουλίες για τη μη υλοποίηση/απόσυρση της οδηγίας.

Καλούμε σε μαζική παράσταση διαμαρτυρίας στο ΥΠΑΙΘ την Πέμπτη 26/8 στις 10:30 όλους τους αναπληρωτές συναδέλφους, ΣΕΠΕ & ΕΛΜΕ/ΔΟΕ/ΟΛΜΕ, Ομοσπονδία, Ενώσεις και συλλόγους γονέων

Ανυποχώρητος αγώνας για την Παιδεία , την Υγεία και την Κοινωνία των αναγκών μας

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *