Η Δ/νση Π.Ε. Δυτ. Αττικής με οδηγίες και του ΥΠΑΙΘ:
- Αποκρύπτει κενά για τις ειδικότητες!
- Μοιράζει τις παράλληλες στηρίξεις σε πολλούς/ές μαθητ(ρι)ες
- Τοποθετεί με ευθύνη και του ΥΠΑΙΘ εκπ/κούς ΠΕ60-ΠΕ70 σε κενά του διευρυμένου ολοήμερου ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ οι εκπαιδευτικοί!
- Κρίνει μερικές υπεραριθμίες κατά το δοκούν αποκρύπτοντας έναν αριθμό από αυτές.
Απαιτούμε να δοθούν τώρα όλα τα κενά/όλα τα σχολεία για όλες τις ειδικότητες – να γίνει ΞΑΝΑ η διαδικασία δήλωσης των κενών και να τοποθετηθούν όλες/όλοι στις επιλογές προτίμησής τους!
Nα δοθούν όλα τα κενά για τις τοποθετήσεις των υπεραριθμιών/συμπλήρωσης ωραρίου όσων εκπαιδευτικών αποκλείστηκαν αυθαίρετα από τη διαδικασία
Καλούμε όλους/όλες να στείλουν ένσταση για τη διαδικασία τοποθέτησής τους και να αιτηθούν την επανάληψη της διαδικασίας όπως προβλέπεται (επισυνάπτεται υπόδειγμα δήλωσης)
Συναδέλφισσες-φοι,
H διαδικασία τοποθέτησης των αναπληρωτ(ρι)ων εκπαιδευτικών μέσω του ΟΠΣΥΔ για ακόμη μια φορά αποτέλεσε διαδικασία παραβίασης των εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών, μια διαδικασία αδιαφανής με την οποία επιδιώκουν να κόψουν τη δυνατότητα ελέγχου των κενών που δηλώνονται από τα σωματεία! Ταυτόχρονα, η διαδικασία τοποθέτησης των υπεράριθμων για μια ακόμη φορά έγινε πριν την έναρξη του σχολικού έτους και χωρίς να έχουν ολοκληρωθεί οι υπηρεσιακές μεταβολές από το υπουργείο πχ ανακλήσεις αποσπάσεων. Μάλιστα, προχώρησαν και ένα βήμα παραπέρα, καθώς αυθαίρετα και εντελώς παράνομα δεν συμπεριλήφθηκαν όλοι/ες οι υπεράριθμοι στη διαδικασία συμπλήρωσης ωραρίου για όσες ειδικότητες έχουν υπόλοιπο ωρών, κατά προτεραιότητα πριν τους/τις αναπληρωτ(ρι)ές. Όλα τα παραπάνω εγείρουν σοβαρά ερωτηματικά, καθώς οι χειρισμοί της διεύθυνσης παραβιάζουν κάθε αρχή διαφάνειας, ισοτιμίας, ελέγχου και αντικειμενικότητας διαμορφώνοντας κατάλληλο έδαφος για «διευκολύνσεις», «εξυπηρετήσεις» και πελατειακές σχέσεις!
Σε σχέση με τις δηλώσεις των αναπληρωτών/τριών, ενημερωθήκαμε νωρίς το πρωί της Παρασκευής 2/9 από συναδέλφους/ισσες ότι στο σύστημα του ΟΠΣΥΔ είχαν αναρτηθεί τόσα ακριβώς κενά όσα και οι προσλήψεις, εξαφανίζοντας ολόκληρα σχολεία! Ενδεικτικά παραθέτουμε παρακάτω συγκεκριμένα παραδείγματα. Τονίζουμε ότι για όλες τις ειδικότητες έχουν αποκρυφθεί κενά, ενώ ακόμη και για όσα διασταυρώσαμε είναι πολύ πιθανό να υπάρχουν και άλλα!!
Για τις μόλις 8 προσλήψεις θεατρολόγων στην περιοχή, σε συνέχεια του αποκλεισμού τους από τους διορισμούς, την ίδια στιγμή που οι εν λόγω εκπαιδευτικοί καλούνται να μετακινούνται σε 3-4 σχολεία, δόθηκαν ακριβώς 8 πακέτα, αποκρύπτοντας τα κενά στα παρακάτω σχολεία:
- 1ο ΔΣ ΜΑΝΔΡΑΣ
- 2ο ΔΣ ΜΑΝΔΡΑΣ
- 5ο ΔΣ ΜΑΝΔΡΑΣ
- 3ο ΔΣ ΜΕΓΑΡΩΝ
- 4ο ΔΣ ΜΕΓΑΡΩΝ
- 6ο ΔΣ ΜΕΓΑΡΩΝ
- 7ο ΔΣ ΜΕΓΑΡΩΝ
- 8ο ΔΣ ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ
- 3ο ΔΣ ΝΕΑΣ ΠΕΡΑΜΟΥ
- 5ο ΔΣ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ
- 1ο ΔΣ ΖΕΦΥΡΙΟΥ
- 2ο ΔΣ ΖΕΦΥΡΙΟΥ
Αντίστοιχα, στην περίπτωση των εικαστικών. Εκεί παρατηρείται το παράλογο και απολύτως αντιπαιδαγωγικό να σπάνε τα κενά στα σχολεία σε ώρες και έτσι παρότι μπορούσε να τοποθετηθεί σε αυτά αποκλειστικά ένας εκπαιδευτικός καλύπτοντας συνολικά τις ανάγκες του σχολείου, τελικά οι συνάδελφοι καλούνται να μετακινούνται σε δύο σχολεία υποχρεωτικά! Σε πολλά σχολεία της περιοχής μας, αναφέρουμε ενδεικτικά τα 3ο-4ο-6ο ΔΣ Άνω Λιοσίων, ενώ δίνονται στα πακέτα των αναπληρωτ(ρι)ών, εξακολουθούν να υπάρχουν ακάλυπτες ώρες. Κι όμως η διεύθυνση θα διατείνεται ότι αυτά τα σχολεία θα έχουν και κάτι λίγο από εικαστικά! Με βάση τα παραπάνω, ενημερώνουμε ότι κενά εξακολουθούν να παραμένουν στα παρακάτω σχολεία:
- 10ο ΔΣ ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ
- 11ο ΔΣ ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ
- 1ο ΔΣ ΜΑΝΔΡΑΣ
- 5ο ΔΣ ΜΑΝΔΡΑΣ
- 1ο ΔΣ ΜΕΓΑΡΩΝ
- 3ο ΔΣ ΜΕΓΑΡΩΝ
- 4ο ΔΣ ΜΕΓΑΡΩΝ
- 6ο ΔΣ ΜΕΓΑΡΩΝ
- 9ο ΔΣ ΜΕΓΑΡΩΝ
- 1ο ΔΣ ΝΕΑΣ ΠΕΡΑΜΟΥ
- 1ο ΔΣ ΜΑΓΟΥΛΑΣ
- 4ο ΔΣ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ
- 7ο ΔΣ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ
- 3ο ΔΣ ΖΕΦΥΡΙΟΥ
Για την ειδικότητα των Αγγλικών δεν δόθηκαν τα κενά στα σχολεία: 1ο ΔΣ ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ, 7ο ΔΣ ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ, 9ο ΔΣ ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ, 6ο ΔΣ ΜΕΓΑΡΩΝ, 8ο ΔΣ ΜΕΓΑΡΩΝ, 9ο ΔΣ ΜΕΓΑΡΩΝ, 2ο ΔΣ ΝΕΑΣ ΠΕΡΑΜΟΥ, 3ο ΔΣ ΖΕΦΥΡΙΟΥ.
Αντίστοιχα στην παράλληλη στήριξη αποκρύφθηκε το σύνολο των κενών, καθώς δόθηκαν ακριβώς τόσα όσες και οι προσλήψεις, καθώς η διεύθυνση ακολούθησε την πάγια τακτική προτεραιοποίησης των αναγκών και ισομοιρασμού των εκπαιδευτικών στα σχολεία, χωρίς να λαμβάνει υπόψη ότι ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙ δικαιούται πλήρη στήριξη από ΕΝΑΝ/ΜΙΑ εκπαιδευτικό. Κι αναρωτιόμαστε, σκέφτονται να ρίξουν και ΠΑΛΙ την ευθύνη στους συλλόγους διδασκόντων να αποφασίσουν ποιο παιδί δε θα έχει φέτος παράλληλη στήριξη; Δηλώνουμε ξεκάθαρα ότι δε θα νομιμοποιήσουμε την αντιεκπαιδευτική λογική τους που έχει οδηγήσει ορισμένα παιδιά να μοιράζονται τον εκπαιδευτικό ή να μην είχαν ποτέ παράλληλη στήριξη, οδηγώντας τις οικογένειες τους σε αναζήτηση άλλων λύσεων, να καταφεύγουν στην ιδιωτική στήριξη, πληρώνοντας από την τσέπη τους για παροχές που όφειλε να προσφέρει δωρεάν το κράτος.
Επιπλέον, την ίδια στιγμή που ο ΓΓ γραμματέας κ.Κόπτσης δημόσια δήλωνε ότι οι προσλήψεις εκπαιδευτικών για τα σχολεία με διευρυμένο ωράριο στο ολοήμερο θα ακολουθήσει στην β΄ φάση προσλήψεων από ξεχωριστό πρόγραμμα ΕΣΠΑ, διαπιστώθηκε ότι για τους εκπαιδευτικούς ΠΕ70 και ΠΕ60 πολλά από τα κενά που τους/τις δόθηκαν αφορούν στην κάλυψη κενών στα ολοήμερα! Μάλιστα χωρίς καν να γνωρίζουν ποια και πόσα είναι αυτά τα κενά, σε ποια σχολεία και χωρίς καν να τους/τις δίνεται η δυνατότητα ξεχωριστής δήλωσης αυτών των κενών, ώστε να μπορούν να επιλέξουν τη σειρά που θα επιθυμούσαν να τοποθετηθούν με βάση αυτό το διαχωρισμό!
Φαίνεται ότι πρέπει να υπενθυμίζουμε διαρκώς ότι όλοι/όλες οι συνάδελφοι/συναδέλφισσες είτε είναι αναπληρωτ(ρι)ς, είτε υπεράριθμοι, είτε νεοδιοριζόμενοι πρέπει να αντιμετωπίζονται με βάση την αρχή της ισοτιμίας. Ιδιαίτερα, η πλειοψηφία των αναπληρωτών μετακινείται πολύ μακριά από τον τόπο κατοικίας τους, αγωνιούν για την τοποθέτησή τους ώστε να φροντίσουν για τη διαμονή τους, ενώ την ίδια στιγμή υποχρεώνονται να μετακινούνται σε 2-3 ή και παραπάνω σχολεία! Έχουν εργασιακά δικαιώματα και θα παλέψουμε για αυτά μέχρι τέλους! Δε θα επιτρέψουμε να γίνουν το μπαλάκι της αναλγησίας διαχρονικά του ΥΠΑΙΘ και των οδηγιών που καταπατούν τα δικαιώματά τους και διαλύουν την λειτουργία του δημόσιου σχολείου!
Με βάση τα παραπάνω, απαιτούμε η Διεύθυνση με βάση τις διαβεβαιώσεις που έδωσε στη συνάντησή μας την Τρίτη 30/8 για τήρηση όσων προβλέπονται:
- Απαιτούμε συνολικά την επανάληψη της διαδικασίας τοποθέτησης των αναπληρωτ(ρι)ών με βάση όσα προβλέπονται. Συγκεκριμένα, να δημοσιοποιηθεί το ΣΥΝΟΛΟ των κενών για ΟΛΕΣ τις ειδικότητες της α΄ φάσης και οι εκπαιδευτικοί να δηλώσουν με βάση αυτά τα κενά τα σχολεία προτίμησής τους.
- Για τους/τις εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων να ανακοινωθούν ΟΛΑ τα πακέτα των σχολείων, χωρίς προτεραιοποίηση και απόκρυψη κενών. Κανένας/καμία συνάδελφος/-ισσα να μη μετακινείται την ώρα που παραμένουν ακάλυπτες ώρες στα σχολεία τοποθέτησής τους.
- Απαιτούμε συνολικά την επανάληψη της διαδικασίας τοποθέτησης των υπεράριθμων με δημοσιοποίηση όλων των κενών
- Κανένα μοίρασμα ωρών παράλληλης στήριξης. Να τοποθετηθεί ένας/μία εκπαιδευτικός ανά παιδί με μαθησιακές δυσκολίες ή/και αναπηρία
- Για τους εκπαιδευτικούς ΠΕ60 και ΠΕ70 απαιτούμε να υπάρξει ξεχωριστός πίνακας των κενών που αφορούν στο διευρυμένο ολοήμερο. Οι εκπαιδευτικοί που θα τοποθετηθούν στα σχολεία με διευρυμένο ολοήμερο να αναλάβουν υπεύθυνοι τμήματος ολοημέρου. Κανένας/καμία να μη μετακινηθεί από το σχολείο τοποθέτησής του.
Καλούμε όλους/όλες τους αναπληρωτ(ρι)ες να στείλουν ένσταση για τη διαδικασία τοποθέτησής τους και να αιτηθούν την επανάληψη της διαδικασίας όπως προβλέπεται (επισυνάπτεται υπόδειγμα δήλωσης).
Απαιτούμε μαζικούς μόνιμους διορισμούς/ μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτ(ρι)ών αποκλειστικά με βάση το πτυχίο και ολόκληρη την προϋπηρεσία για να καλυφθούν ΤΩΡΑ όλα τα κενά! Κατάργηση εδώ και τώρα του απαράδεκτου θεσμού των ΑΜΩ και των 3μηνιαίων αναπληρωτών. Κατάργηση του ν. 4692/20 της Κεραμέως και του νόμου Γαβρόγλου. Κατάργηση του νόμου 4823/21.
Απαιτούμε άμεση φάση προσλήψεων για κάλυψη ΟΛΩΝ των υπόλοιπων κενών όλων των ειδικοτήτων σε γενικά και ειδικά σχολεία, στα τμήματα ένταξης και κάλυψη της παράλληλης στήριξης ένας-προς-έναν.
ΟΛΟΙ/ΟΛΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΤΑΚΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 7/9 στις 12μμ ΣΤΟ 4ο Δ.Σ. ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ (Εγγονόπουλου & Παρθένη)
ΑΠΑΝΤΑΜΕ ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ, ΣΥΝΤΟΝΙΖΟΥΜΕ ΤΗ ΔΡΑΣΗ ΜΑΣ, ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΣΤΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ