Να καλυφθούν τώρα όλα τα κενά σε ολες τις ειδικοτητες και στην παραλληλη στηριξη! Όλοι και όλες στην κινητοποίηση στο ΥΠΑΙΘΑ, Πέμπτη 28/9 στις 14:00

Κηρύσσουμε 1-3 ώρες διευκολυντική στάση εργασίας για την συμμετοχή των εκπαιδευτικών στην κινητοποίηση

Στο ίδιο έργο θεατές…

Την ίδια στιγμή που συνάνθρωποί μας μετατρέπονται σε πρόσφυγες στον τόπο τους, πλήρως αβοήθητοι από τους κρατικούς φορείς…

Την ίδια στιγμή που συνάδελφοι/ισσες και μαθητές/τριες στη Θεσσαλία, χωρίς σπίτι και σχολείο, καλούνται να παραστήσουν τους κομπάρσους στο έργο, που και φέτος κατεβάζει με απαράμιλλο θράσος η κυβέρνηση, με τίτλο «Τηλεκπαίδευση: η θεραπεία δια πάσα νόσο»…

Την ίδια στιγμή, για πολλοστή φορά, παρατηρούμε το έργο διάλυσης του δημόσιου σχολείου, τόσο στη Γενική όσο και στην Ειδική Αγωγή. Ο αριθμός των προσλήψεων των αναπληρωτών σε όλες τις ειδικότητες, σε Γενική και Ειδική Αγωγή και Παράλληλη Στήριξη, όχι μόνο δεν αντιστοιχούν στις πραγματικές ανάγκες των σχολείων και στα χρόνια αιτήματά μας για μείωση των μαθητών/τριών ανά τάξη, αλλά δεν επαρκεί να καλύψει ούτε τις βασικές ανάγκες για το άνοιγμα και λειτουργία των σχολείων!

Με απόλυτο κυνισμό, το ΥΠΑΙΘΑ αντιμετωπίζοντας τους εκπαιδευτικούς ως αριθμούς που μπαλώνουν διάσπαρτα κενά, μειώνει τον αριθμό των προσλήψεων σε τέτοιο βαθμό, που καθιστά αδύνατη την λειτουργία τμημάτων, του ολοήμερου προγράμματος ενώ μάλιστα μαθητές/τριες με εγκεκριμένα αιτήματα Π.Σ. στην ουσία μένουν χωρίς ειδική εκπαιδευτική υποστήριξη και εκπαιδευτικό που δικαιούνται για τις μορφωτικές και παιδαγωγικές τους ανάγκες. Μάλιστα η διάλυση αυτή των μορφωτικών αναγκών των μαθητών/τριών μας βαφτίζεται με «επιστημονικότητα» ως συμπερίληψη ενώ δια στόματος επίσημων φορέων, δεν είναι αρκετά παιδαγωγικό το να έχει κάθε μαθητής τον εκπαιδευτικό του. Φαίνεται πως για την κυβέρνηση η ειδική αγωγή συνιστά «στιγματισμό».  Χιλιάδες λοιπόν μαθητές/τριές μας πετιούνται εκτός των μορφωτικών ευκαιριών που τα επίσημα κυβερνητικά κείμενα ευαγγελίζονται πως παρέχουν, ενώ αναπληρωτές/τριες συνάδελφοι/ισσές μας που επί χρόνια στηρίζουν την δημόσια εκπαίδευση πετιούνται στην ανεργία!

        Ακόμη κι αν η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας από το καλοκαίρι και ειδικότερα τις τελευταίες ημέρες, προσπαθεί να φτιάξει μια πλαστή εικόνα όσον αφορά τη στελέχωση των σχολείων, θυμίζουμε πως πέρσι δούλεψαν πάνω από 47.000 αναπληρωτές ενώ φέτος προσλήφθηκαν στην πρώτη φάση 28.353. Δηλαδή η σχολική χρονιά ξεκίνησε ήδη με 20.000 κενά αφού οι διορισμοί που έγιναν καλύπτουν οριακά τις συνταξιοδοτήσεις! Επιπλέον, χωρίς καμία ντροπή Κυβέρνηση και ΥΠΑΙΘΑ:

  • Μειώνουν  πάνω από το 60% τις προσλήψεις σε Π.Σ., αλλάζουν με το έτσι θέλω και τη βοήθεια κάποιων Σχολικών Συμβούλων – αξιολογητών τη φύση της Π.Σ. και με πραξικοπηματικό τρόπο ζητάνε να παρακάμπτονται οι γνωματεύσεις των ΚΕΔΑΣΥ.
  • Συγχωνεύουν τμήματα και σχολεία αφού πρώτα τα έχει «υποβαθμίσει» σε υποδομές, εκπαιδευτικούς, κλπ.
  • Δημιουργούν τμήματα των 25 και πλέον παιδιών και όπου αυτό δεν είναι δυνατόν μετακινεί παιδιά σε όμορα σχολεία ώστε τα τμήματα να μη «σπάσουν».
  • Δίνουν οδηγίες να καλύπτονται τα κενά «εκ των εν όντων», δηλαδή εκπαιδευτικοί να διδάσκουν άσχετα, με το επιστημονικό τους αντικείμενο, μαθήματα. Φτάνουν σε σημείο να αναγκάζουν εκπαιδευτικούς παράλληλης στήριξης να αναλαμβάνουν τμήμα και εκπαιδευτικούς Γενικής Αγωγής να αναλαμβάνουν ρόλο Π.Σ.!
  • Εμφανίζουν ως υπαίτιους τους γονείς για τάχα «πλασματικά» κενά γιατί όπως υποστηρίζουν γράφουν αφειδώς τα παιδιά τους στο ολοήμερο και ζητούν, όπως δικαιούνται, το δικαίωμα των παιδιών στην Παράλληλη Στήριξη!

Την ίδια στιγμή πολλές εκατοντάδες συνάδελφοι και συναδέλφισσες βρέθηκαν  στο έλεος των λαθών του συστήματος με αποτέλεσμα να μην εργάζονται μέχρι σήμερα. Και ενώ χιλιάδες εκπαιδευτικοί που έχουν διοριστεί τις χρονιές 2020-2021-2022 και έχουν ολοκληρώσει την, από τον νόμο, διετία δόκιμης περιόδου, δεν έχουν ακόμα μονιμοποιηθεί εξαιτίας της επιδίωξης του ΥΠΑΙΘΑ να επιβάλλει δια του εκφοβισμού την ατομική αξιολόγηση! Κενά και ελλείψεις που υποβαθμίζουν τόσο τα μορφωτικά όσο και τα εργασιακά δικαιώματα μαθητών/εκπαιδευτικών. Πρόκειται για συνειδητή πολιτική επιλογή της κυβέρνησης που προετοιμάζει το έδαφος για νέες αντιεκπαιδευτικές αναδιαρθρώσεις που έρχονται να παγιώσουν και να νομιμοποιήσουν αυτές τις ελλείψεις ως βασικά χαρακτηριστικά του «νέου» σχολείου, ανοίγοντας τον δρόμο για την αξιολόγηση, «αυτονομία» και ιδιωτικοποίησή του. Ένα δυστοπικό μέλλον, μια γεύση του οποίου παίρνουμε και φέτος στα σχολεία μας.  Να μην το επιτρέψουμε!

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ:

  • Κάλυψη ΤΩΡΑ όλων των κενών, σε όλες τις ειδικότητες και ειδικά στην Π.Σ. οι προσλήψεις / τοποθετήσεις να γίνουν 1-1.!
  • Στελέχωση όλων των Τ.Ε. και κάλυψη όλων των Π.Σ. με εκπαιδευτικούς ΕΑΕ, καμία υποχρεωτική μετακίνηση – κάλυψη ωρών Π.Σ., προσλήψεις ΤΩΡΑ με όλες τις αντίστοιχες ειδικότητες. Κάλυψη όλων των κενών ειδικοτήτων – Οργανικές θέσεις για όλες τις υπάρχουσες ειδικότητες σε όλα τα σχολεία, κάθε εκπαιδευτικός στο διδακτικό του αντικείμενο!
  • Μαζικούς μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών για την κάλυψη όλων των αναγκών. Άμεσος διορισμός/Μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών που έχουν έστω και μία σύμβαση αποκλειστικά με βάση το πτυχίο και την προϋπηρεσία. Ακώλυτη μονιμοποίηση όλων των νεοδιόριστων χωρίς όρους και προϋποθέσεις!
  • Κατάργηση του νόμου 4589/2019 (προσοντολόγιο), όχι στον γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ! Πλήρη εξίσωση δικαιωμάτων προς τα πάνω για τους αναπληρωτές! Να διορθωθούν άμεσα όλα τα λάθη στους πίνακες και να προσμετρηθεί το σύνολο της προϋπηρεσίας όλων!

Κάτω τα χέρια από τα μορφωτικά/εργασιακά δικαιώματα  μαθητών/εκπαιδευτικών!

Μαζικοί διορισμοί εκπαιδευτικών!

 Απαντάμε συλλογικά, συντονιζόμαστε, οργανώνουμε ανυποχώρητα τον αγώνα μας για την υπεράσπιση του δημόσιου σχολείου!



Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *